FANDOM

Adam Bentley, Kan, Zafer ve ÖlümKöprüden Aşağı,Ormanın Derinlerinde , Buzlar İçinde Kaldı , Son Bir İstek , Cinayet Arifesi , Pentagram, Kesik Parçalar ve Gerçekleşmeyecek Hayaller'de bir şüphelidir.

Not: Adam , Buzlar İçinde Kaldı vakasında yardımcı karakter (sadece 2. ve 1. bölümde)dir.

Pizap.com14207385042171.jpg

ProfilEdit

Adam, 30 yaşında bir adamdır. Ortadan sağa ve sola ayrılan saçları vardır ve mavi gözlüdür. Siyah takım elbisesinin altında beyaz bir gömlek giyer ve yine siyah bir papyon takar.  181 lbs (83kg) ağırlığındadır ve kan grubu AB-'tir.

Adam, Ormanın Derinlerinde bir gemici kostümü giymiştir. Parmağında gümüş bir yüzük vardır. Elinde içi tekila dolu bardak tutmaktadır. Kostümünü sol tarafında bir mendil vardır. Altın bir zincir takar.

Vaka RölüEdit

Köprüden AşağıEdit

Adam`ın kanı yarısı batmış araba da bir kan örneği sayesinde bulunmuştur. Analiz şonuçlarına göre kan Adam`a aitti. Adam bu nedenle şüpheliler arasına girdi. 

Adam ekibe her zaman o gölde birinin yüzdüğünü söylemiştir. 

Kan, Zafer ve ÖlümEdit

Adam ilk bölümde bir binanın önünde yaslanmmış halde bulunmuştur. Adam ekibe Victoria Deel cinayetinden hiç memmun kalmadığından dolayı üzgün olduğunu ve cinayet hakkında Aiko West adlı kızla konuşabiliceğinizi söylemiştir.

Ek şoruşturmada Adam önemli bir liste kaybettiğinden dolayı ekipten yardım is

temiştir. Liste bulununca Adam ödül olarak bir takım elbise vermiştir.

Gizli DosyalarEdit

Adam ilk olarak 1. bölümde görülmüştür. Başkanlık binasının merdivenlerinde Adam telefonunu unutmuştur. Ekip telefonu buluncada şüpheliler listesine girmiştir. Bölümün sonunda Adam televizyonda bir konuşma yapmıştır. Ek şoruşturmada polis raporunu kaybettiği için ekipten yardım istemiştir.

Ormanın DerinlerindeEdit

Adam , kurbanın oluşturduğu bir partiye katılması sonucu şüpheli olmuştur. Adam partiye gittiğini ama hiç kimsenin Kelly'nin nerde olduğunu bilmediğini söylemiştir. Daha sonra partideki insanlar parti alanından ayrıldığını söylemiştir.

2. bölümde istimbotta Adam'a yazılmış bir tehdit notu bulunmuştur. Adam tarikatı hiç sevmediğini böyle notları herzaman gönderdiklerini ve umursamamaları gerektiğini söylemiştir.

Buzlar İçinde KaldıEdit

Adam 2. ve 1. bölümde yardımcı karakter olarak ortaya çıkmıştır.

Son Bir İstekEdit

İlk bölümde Denny'nin intaharı konusu hakkında ekip onla konuşmuştur. Sadece küçücük bir şaka olduğunu söylemiştir.

Cinayet ArifesiEdit

Ekip, kurbanın vudusunu bulmuştur. Ekip vudular hakkında Adam ile kurbanın vudusu hakkında konuşmaya gitmiştir. Adam böyle bir vudununun kurbandan nefret ettiği için yaptığını söylemiştir. 

PentagramEdit

Ekip mahzende Adam'a ait bir telefon bulmuştur. Adam ve Simon bir birlerine düşmandı. Ve ö gün Adam mahzene giderken Simon'nun cesedi görmüş korkudan telefonunu düşürmüştü.

Gerçekleşmeyecek HayallerEdit

Ekip Adam ve kız kardeşi Emmy Bentley'i ormanda bulmuşlardı. Adam bir harita ile yönünü bulduğunu ve bu haritayı kullanabiliceklerini söylediler.

3. bölümde tekrar Adam'a birkaç soru sorulmuştu. Adam ekibe bir yara bandı bulduğunu ama kendisine ait olmadığını belirtmiştir. 

Ek şoruşturma da ise Adam bilinmeyen 4 ruh tarafından esir alınmıştı.

Kesik ParçalarEdit

Ekip ortalıkta bir şuçlu listesi bulmuştur. Üzerinde Adam'ın imzası olduğu için şüpheliler arasına girmiştir. Adam tabikide bunun normal olduğu söylemiştir. Ve çok kızmıştır.

Ekip göl kıyısında bir kamera daha bulmuşlardır. Adam bu videoda Blackwery'nin tehlikede olduğunu anlatırken bir tarafından kaçırılyordur. 

Ek şoruşturmada ekip Adam'ı sakinleştirip sorular sormuştur.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki