FANDOM

Aiko West, Kan, Zafer ve Ölüm`de Victoria Deel`in katilidir. Ayrıca Ay Işığının Karanlığında şüphelidir. Buzlar İçinde Kaldı'da Serena Watson tarafından öldürülmüştür.
Pizap.com14185498228021.jpg

ProfilEdit

Aiko , siyah şaçlı , yeşil gözlü biridir. Mor bir lens takar. Vucüdü yeşil boya ile boyanmıştır. Mor bir kolye takar. Yeşil bir elbisesi vardır.

Vaka RölüEdit

Kan, Zafer ve ÖlümEdit

Aiko ilk bölümde Adam Bentley sayesinde şüpheli olmuştur. Aiko elindeki torbada sacede kum olduğunu söyleyerek ekibe yalan söylemiştir. Ayrıca Lawrence`de bunuda görmüştü. O nedenle Lawrence polisi aramıştı. Ekip tekrar Aiko ile konuşunca torbadan kanlar akıyordu. Ekip tam Aiko`yo merkeze götüreceği an Aiko sopayla memurun başına vurup bayıltmıştır. Memurun bayılması sebebi memur hafızasını kaybetmiştir.

3. bölümde Aiko Gizemli Adam sayesinde mahkemede yargılanmıştır. Yargıç, Aiko`ya böyle bir cinayet işlemesi ve memurun hafızasını kaybetmesi nedeni ile 30 yıl hapise mahküm edilmiştir.

Ay Işığının KaranlığındaEdit

Aiko bu vakada hapisten çıkmıştır. İlk bölümde Aiko'nun film sahneleri bulunmuştur. Aiko hapisten çıkınca işinden kovulduğunu ve bu işte çalışmak isteğini söylemiştir. Aiko sinema girişindeki kameraların cinayet hakkında bir şey kaydettiğini ve ekibe göstericeğini söylemiştir. Aiko daha sonra Ashton Title ile bir anlaşma yapmıştır. 

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki