FANDOM

Alice Moura.png
Alice Moura, İtil, Boğul, Öl (Vaka #2)'de kardeşinin katili.

ProfiliEdit

Alice, 29 yaşında, beyaz tenli, kısa sarı saçlı ve mavi gözlü bir kızdır. Omuzlarında dövmeler vardır. Genelde yeşil renkli, pembe yaprak motifi olan bir elbise giyer. Başında sarı bir kurdele, boynuna da kalpli bir kolye takar. 120 Ibs (55kg) ağırlığında ve 5'5" (1,65m) boyundadır. Alice, aynı zamanda yüzme bilir,  gözü bozuktur ve ayak numarası 10'0"'tir.

Vakalrdaki RolleriEdit

İtil, Boğul, ÖlEdit

Matthew Moura, Ewerton'ı öldürebilecek tek kişinin Alice oldusuğunu söylediğinde ekip en başta Matthew'dan şüphelenmiş, ama Alice ile de bir görüşmek istemişlerdir. Ekip Alice'e neden kendi babaısının kızına yönelttiğino sormuştur ve Alice, Ewerton ile hiç iyi iki kardeş olmadıklarını belirtmiştir. Vakanın sonunda, tüm deliller Alice'i işaret ettiğinde Alice tutuklanmıştır. Mahkemede, çok endişelenmiştir. Yargıç, her ne kadar Alice endişelenmiş olsa da ona müebbet hapis cezası vermiştir.

Ek BilgiEdit

  •  Alice, gerçek oyunda bir şüpheli olan Alice August'un parodisidir.
  • Alice August'un saçı da her ne kadar sarı olsa da, wikide tamamen uydurma olacağı için yine sarıya boyanmıştır.
  • Alice'in omuzlarındaki dövmeler, ilerideki vakaların birinde öğrenilecektir.

VakalarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki