FANDOM

Alligtor Gold, Oyunbozan`ın Kurbanı'nda bir şüphelidir ve Gözleri Çıkarılmış'da Elizabeth Leon'un katilidir. Ayrıca hapisten çıkıp Polisin Kanlı Elleri'nde Bart Hopkins'i öldürmüştür.
GOLDDDD.png

ProfilEdit

Alligtor, kahverengi şaçlı, yeşil gözlü bir adamdır. Bir takım elbise giyer.

Vaka RölüEdit

Oyunbozan'ın KurbanıEdit

Dan, istifa mektubu yüzünden şüpheli olduğu için Alligtor, Dan'ın yerine geçmiştir. 3. bölümde Alligtor kendi günlüğünü bulmuştur.

Gözleri ÇıkarılmışEdit

Ekip 'GoldPharma hakkında Alligtor'a gitmişlerdir. Alligtor şirketin Elizabeth nedeniyle düştüğünü söylemiştir. Elizabeth'in geliştirdiği 'GoldenWorld projesi şirketin düşmesine sebep oldu. 'GoldenWorld' projesi başarısız olduğunu ve şirket sahibi bu olay nedeniyle, yalan haber olduğu için şirket kapanmıştır.

Alligtor, Elizabeth'in bunu isteğini söylemiştir. Ama deliller önüne gelince pes etmiştir. Alligtor'un 'GoldPharma' şirketi artık Elizabeth nedeniyle kapanmıştı. Elizabeth kovulmuştu. Artık intikam için sahte bir manşet yaratıp şirketi batırmıştır.

Elizabeth'e boyayla saldırıp gözlerini çıkarmıştır. Yargıç cinayet sebebiyle Alligtor'u 30 yıl hapise mahküm etmiştir.Elizabeth'in gizli hayatını Alligtor dışında biri bilmiyordu. Artık yettiğini ve öldürme kararı almaya karar vermişti.

Polisin Kanlı ElleriEdit

Ekip 2. bölümde GoldPharma tarihi hakkında Alligtor ile konuşmuşlardır. Alligtor şirkete birsürü gereksiz dava açıldığını ve çoğunun başarısız olduğunu söylemiştir.

Bart hapis cezasını para cezası yapıp hapisten çıkmıştır. 

Ekip metro raylarında onun cesedini bulmuş ve otopsiye göndermiştir. 

Vaka sonunda katilin polis olan Alligtor Gold olduğu öğrenilmiştir.

Bart hapisten çıkınca polis olmuştur. Ve Alligtor'un partneriydi. Alligtor bir şuçlu ile partner olmak istememiş ama sonunda şuçlu kendisi olmuştur.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki