FANDOM

Bart Hopkins, Son Bir İstek'te şüphelidir.
Bart Hopkins.png

ProfilEdit

Bart, siyah gözlü, kahverengi şaçlı 40 yaşında bir iş adamıdır. Siyah bıyığı vardır. Bir takım elbise giyer. Takım elbisenin solunda bir rozet vardır. Boynunda bir fotograf makinesi vardır.

Vaka RölüEdit

Son Bir İstekEdit

Bart, film ödüllerinin bir ilanını yapmıştı. Ekip ilanı kamp alanında bulunca Bart şüpheliler arasında girmişti.

Bart, film ödüllerini için çok heyecanlı olduğunu ama asla kan dökülmemesini sağlıycağını söylemiştir. 

Anderson Gizli Görev:7'de ekip Bart'ı Buzlar İçinde Kaldı vakasında öldürülen Dan Broke'un kız kardeşi ve Adam Bentley'in annesinin cinayetlerinin azmettiricisi olduğu için tutuklamıştır.

Ölümcül ve ŞanssızEdit

Ekip, E.Ç (Ejderler Çetesi) hakkında Bart ile konuşmuştur. Bart Y.Ç (Yılanlar Çetesi)'nin ve Ejderler'in arasındaki kavgayı asla durdurulamaz. Ama birbirlerine kötü davranmadıkları zamanlarda olduğunu söylemiştir.

Ekip hapisten kaçtığını fark edince ekip onu yakalamıştır. Bart'ın elinde bir antik sembol vardı.

KuklacıEdit

Bart, bu vakada hapisten çıkmıştır. Hapisten çıkınca ekip bu dava hakkında ne bildiğini sormuştur. Bart bir lens örneği vermiştir.

PentagramEdit

Ekip Bart ile Mikhail arasında bir kavga olduğunu fark etmiştir. Ekip tablonun etrafında bir tabanca bulmuştur. Ekip Mikhail'e sormuş ama en sonunda Bart'ın yalan söylediği ortaya çıkmıştır.

Vaka sonunda katilin Bart olduğu ortaya çıkmıştır. Ekip Adam Bentley'in katil olacağından şüphelenmiş çünkü tüm deliller Adam'ı gösteriyordu. Ama yeterli kanıt yoktu. Adam tutuklanmış Bart gerçek katil olunca serbest kalmıştır.

Bart'ın cinayet sebebini Dan'a açıkça söylemiştir. Bart'ın dediğine göre Simon'un ailesi ile Bart'ın kendisi düşmadı önceki yıllar ikisinin ailesi cinayetlerle şuçlandığı için bir kan davası açılmıştı. Bart intikam için Simon Logan'ı öldürmüştür. Yargıç Bart'a 50 yıl hapis cezası vermiştir.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki