FANDOM

Brett Thopmson, Son Bir İstek,Ölümcül ve Şanssız ve Azrail'in Kurbanları' ''te bir şüphelidir.
961693 937090426308877 2009792879 n.jpg

ProfiliEdit

Brett, sarı şaçlı , yeşil 35 yaşında bir aktördür.

Bir takım elbise giyer. Takım elbisenin solunda bir gül vardır. Burnu kızarmıştır. Bir şapka takar.

Vaka RölüEdit

Son Bir İstekEdit

Ekip Brett'e ait bir oyuncak tavşan bulmuştur. Brett kurbanın en yakın arkadaşı (Brett'in kızı)nın doğum günü için aldığını söylemiştir. Brett , Sally'i aramış ve hiçbir yerde bulamamıştı. En son gittiği yerde Sally'nin cesedi ile karşılaştığını söylemiştir.

Film sahnelerinin üzerine yazılan ¨DEAD! PAYBACK(ÖLDÜRÜLDÜN! İNTİKAM)¨ yazısı ekibin dikkatini çekmiştir. İnceleme sonucu Brett yine şüpheli olmuştu. Brett bu notu Rozalina Be-Wai için yazdığını söylemiştir. Rozalina onu işinden kovulmasını sağlayacken Rozalina'nın tüm planı mahfolduğunu belirtmiştir.

Ekip Brett ile hipnoz altındaki şüpheliler hakkında konuşmuştur.

Daha sonra Brett'in atalarından birinin Kızıl Ölüm tarafından öldürüldüğü açığa çıkmıştır. Ekip Brett'e haber vermiştir.

Ölümcül ve ŞanssızEdit

Brett, ekibi Büyük Orman'nın ve en büyük dağlarından Ölü Dağ'ya götürüyordu. Ekip en sonunda dağa tırmanmış tanımadığı bir adamın cesedi ile karşılamışlardı. Otopsi şonuçlarına göre cinayet silahı bir altıpatlardı. Ekip ,Brett'e adamı şormuştur. Ve adamın aslında Jordan Biord adında bir tarihçi olduğu ortaya çıkmıştır.

Brett tarihle çok ilgileniyordu. Ekip 2. bölümde 17. yüzyılda yaşamış olan Howard Hatchman'ın derisini Brett'e götürmüştür. Brett'in dediğine göre derinin kopuk kısımlarında bir bıçak izi olduğunu ve Howard'ın katilinin onu bıçaklıyıp öldürüldüğü ortaya çıkmıştır. Ayrıca ekibe bir kağıt vermiştir.

Kağıtın analizden sonra siyah ışıkla görülebilen bir çizim olduğu açığa çıkmıştır. Brett bunu kesinlikle Kızıl Ölüm'ün yaptığından emin olduğu belirtmiştir.

Hipnoz olayları yüzünden ekip yine Brett'le konuşmuştur. Hipnoz etkisini Andromera adında bir ilaç ya da sert birşeyin hipnoz altındaki kişinin üzerine düşerse normale dönüceğini söylemiştir.

Azrail'in KurbanlarıEdit

Brett Red Dead hakkında çok şey biliyordu. Ama öldürülmemişti. Ekip örgüt hakkında Brett ile konuşmuştur. Brett ekibe Kingston ailesinin hikayesini anlatmıştır. 

Ek şoruşturmada Brett defterini kaybetmiştir. Ama ekip ona defteri hakkında yardım etmiştir.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki