FANDOM

Bryan McKenzie, Ay Işığının Karanlığında ve Ormanın Derinlerinde bir şüphelidir.
New suspects(2).png

Profil Edit

Bryan, sarı şaçlı, mavi gözlü bir genç çocuktur.

Takma gözlükleri vardır. Kırmızı bir ceket giyer. Boğazında mor bir mendil vardır. Elinde bir kahve fincanı tutar.

Vaka RölüEdit

Ay Işığının KaranlığındaEdit

İlk bölümde Bryan'ın sahte eli bulunmuştur. Böylece bir şüpheli olmuştur. Bryan tabletinde bir görüntü yakalamıştır. Katilin gözlerini ve şaçını görememiştir. Ama katilin yanağındaki kirazlı çikolata izleri görünebiliryordu.

Ormanın DerinlerindeEdit

2. bölümde ekip Bryan'a Kızıl Ölüm tarafından yazılan bir tehdit notu bulmuşturlardır.Bryan, Adam'a yazıldığını ve istimbotta Adam'a yazılmış notu bulabiliceklerini söylemiştir.

Ek şoruşturmada ekipten dava kağıdını bulamadığını söylemiştir. Ekip kağıdı bulunca ödül olarak bir hamburger vermiştir.

KuklacıEdit

Ekip 2. bölümde Serena Watson ve Bryan'ın fotografını bulmuştur. Bryan, Brett Thopmson ve [[Serena
Pizap.com14241821709851.jpg
Watson]] ile 1. sınıftan beri arkadaş olduğunu ve Kızıl Ölüm'e katılmasının sebebi hipnoz edilmesi olduğunu söylemiştir.

Bryan ek şoruşturmada en iyi arkadaşını hipnoz edilip öldürülmesi hakkında bir protesto başlatmıştır. Protestodan sonra öğrenciler Fiona Westre, Jack Green, Eddie Smith, Aiko West , Sally Perkhoues, Alice Howard ve Veronica Carter arkadaşlarının ölümüne üzüldüğünü ve katillerinin cezalarını aldığını ama yeterli olmadığını belirtmiştir.

Kan GölüEdit

Vaka sonunda katil Scoot Rosenberg olduğu ortaya çıktı. 

Scoot üzgün bir halde o akşam kendini ihbar ettiğini ama gizli bir kimlikle yalan söylediğini ekibe anlattı. Yaptığına pişman olduğunu söyledi. Öldürme nedeni "ruh görüş" makinesini denemekti. Sonra ekip ve Scoot mahkemede birden bire Bryan'ın ruhuyla karşılamış ve Scoot'u hapise atmamaları için yalvarmış ve yargıç bu kararı kabul etmiştir. Scoot hiç ceza almamış ve Bryan'dan da büyük özür dilemişti. Bryan ise mutlu bir hayat sürüyordü.

Ama ekip nasıl bir "düğmeyle" öldürüldüğü anlamamıştı. Düğme onu boğmamıştı. Ek şoruşturmada ekip bunu araştırdı.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki