FANDOM

Fred Newpor, Şirketler ve Hisseler'de Steven Crop'un katilidir.
KK5

ProfilEdit

Fred,35 yaşında bir hissedardır. Yeşil bir gömlek giyer. Üzerinde Fransız arması vardır. Elinde bir mendil kafasının üzerinde tutar.

Vaka RölüEdit

Vakanın sonunda katilin Fred Newpor olduğu anlaşılmıştır. 

Fred ve Steven'ın Manfinto Bankasına sahip olan Gorenna Şirketinde hissesi vardı. Steven %2'lik bir hisseye sahip olsa da bu bile şirketi etkilerdi. Steven'ın yaptığı bazı hatalar sonucunda şirketin değeri ve kazancı yerlere inmişti ve Fred gibi %0,5 hisseye sahip olanlardan çoğu hisselerini başka büyük şirketlere satmak zorunda kalmıştı. Fred ise bu kadar çok değer verdiği ve para harcadığı yatırımın bitmesini istemiyordu. Steven ise hisselerini halen satmıyordu ve şirketin değerini düşürmeye devam ediyordu.

Fred'in bu yüzden tek seçeneği kalmıştı: Steven'dan kurtulmak. Fred, Steven'ı onunla konuşacağı bahanesiyle Manfinto bankası'na davet etmiştir. Steven merdivenlere dayalı bir pozisyonda dururken arkasından sinsice yaklaşıp sırtından ucu sivri bir şamdan soktu ve uzaklaştı.

Fred cinayet sebebiyle 11 yıl sonra şartlı tahliye olasılığı ile toplam 25 yıl hapis cezası almıştır.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki