FANDOM

Pollyana Moura.png
Pollyana Moura, oğlu Ewerton Moura'nın öldürüldüğü İtil, Boğul, Öl'  Yıkık Şehirin Katili`nde de şüphelidir. İtil, Boğul, Öl (Vaka #2)'de bir şüpheli ve Ayarlı Cinayet'te kurbandır. Ayrıca Yardım Arıyorum'da "ruh" olarak bir şüphelidir.

ProfiliEdit

Pollyana, kırmızı-kahverengi saçlı, mavi gözlü, açık tenli bir kadındır. 39 yaşındadır. Genellikle üzerinde göğüs bölgesi kahverengi, kol ve boyun bölgeleri siyah ve geri kalanı beyaz olan uzun bir elbise giyer. Boynuna altın bir kartal kolyesi takar. 5'6" boyundadır ve 190 lbs (86 kg) ağırlığındadır.

İtil, Boğul, Öl'de hiçbir delil uymamıştır.

Vakalardaki RolleriEdit

İtil, Boğul, ÖlEdit

Pollyana, kurbanın annesi olduğu için en başta sorguya alınmıştır. Ekibe, kocası ile alâkalı şeyler söyleyince ekip, kocasını sorguya almıştır.

Ayarlı CinayetEdit

Pollyana, Ayarlı Cinayet'te ölü olarak bulunmuştur.

Yıkık Şehirin KatiliEdit

Pollyana`nı bu vakada sacede Nelson Moura`nın kızı olması haricinde hiç bir rölü yoktur.

Yardım ArıyorumEdit

Pollyana'nın ruhu bu vakada şüpheli olmuştur.

Pollyana şuç yeri yani gemide bulunduğu için şüpheliler listesine girmiştir. Ekip Pollyana'ya neden gemide olduğunu sorunca iş biraz tuhaflaştı. Herzaman buraya geldiğini söyledi. Ama ekip hiç onu görmemişti. Pollyana "bir ruh" olduğu için galiba kendisini bulut zannettiklerini açıklamıştır.

Ek şoruşturmada Gustavo Rico onu kafese sokup sergilemek istemiş ama başaramıştır. Gustavo bu nedenle ceza almıştır.

Ek BilgiEdit

Also on FANDOM

Random Wiki