FANDOM

Scott Campbell , Ölmemek için Yaşamak için vakasında bir şüphelidir. Ayrıca Sıra Sende! vakasında bir şüphelidir.
Pizap.com14310011381811.jpg

ProfilEdit

Scott kızıl şaçlı 40 yaşında bir bilgisaray mühendisidir. Üzerinde beyaz bir gömlek ve kravat vardır. Sol tarafında "Ctrl", "Alt", "Del" ve bilgisaray açma kapama rozeti vardır.

Vaka RölüEdit

Ölmemek için Yaşamak içinEdit

1. bölüm sonunda ekip Scott ile "GoldPharma"yı "Queen" şirketini satın alması hakkında hakkında sorgulamıştır. Scott "Queen"de çalıştığını ve "GoldPharma"nın kapandığı öğrenince patronu Adrian François'in satın aldığı söylemiştir.

En son bölümde ekip Scott'un yayını bulmuştur. Scott hergün buz pateni pistine geldiğini okunu oraya bıraktığını söylemiştir.

Sıra Sende!Edit

Scott, büyükbüyük babasının laburotuvarında öldürülmüştür. Ceset hemen otopsiye yollanmıştır. 

Vaka sonunda katilin Andy Chesse olduğu anlaşılmıştır. Andy'ın amacı tüm Büyük Orman'ı yakıp kavurmak ve yeni binalar yapmaktı. Ama orman yıkılmasınını önlemek isteyen Scott maalesef parmağı kesilip işkence makinesinde öldürülmüştür.

Andy, adam öldürmek ve yetkisi olmadan inşaat yaptığı için 30 yıl hapise mahküm edilmiştir.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki