FANDOM

Steven Crop, Şirketler ve Hisseler'de kurbandır.
Stevencrop.jpg

ProfiliEdit

Steven, orta yaşlarında olan bir hissedardır. Gözleri yeşildir ve siyah saçları vardır. Altın rengi bir gözlük takar. Açık mor renk üstüne kapalı mor ve kahverengi çizgileri olan bir gömlek giyer. Ayrıca bir altın kolye takar.

Cinayetin DetaylarıEdit

Steven, bir gece vakti Manfinto Bankasında merdivenlerde karnına bir şamdan geçirilmiş halde bulundu. Otopsi sonucuna göre katili fındık yiyordu.

Katil ve NedenleriEdit

Katil, başka bir hissedar olan Fred Newpor'dur.

Fred ve Steven'ın Manfinto Bankasına sahip olan Gorenna Şirketinde hissesi vardı. Steven %2'lik bir hisseye sahip olsa da bu bile şirketi etkilerdi. Steven'ın yaptığı bazı hatalar sonucunda şirketin değeri ve kazancı yerlere inmişti ve Fred gibi %0,5 hisseye sahip olanlardan çoğu hisselerini başka büyük şirketlere satmak zorunda kalmıştı. Fred ise bu kadar çok değer verdiği ve para harcadığı yatırımın bitmesini istemiyordu. Steven ise hisselerini halen satmıyordu ve şirketin değerini düşürmeye devam ediyordu.

Fred'in bu yüzden tek seçeneği kalmıştı: Steven'dan kurtulmak. Fred, Steven'ı onunla konuşacağı bahanesiyle Manfinto bankası'na davet etmiştir. Steven merdivenlere dayalı bir pozisyonda dururken arkasından sinsice yaklaşıp sırtından ucu sivri bir şamdan soktu ve uzaklaştı.

Fred cinayet sebebiyle 11 yıl sonra şartlı tahliye olasılığı ile toplam 25 yıl hapis cezası almıştır.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki